Eficiența în Google Ads pornește de la corectitudinea datelor raportate. Strategia noastră elimină „zgomotul” din campanii prin auditarea tehnică a fiecărui punct de contact, asigurându-ne că bugetul este direcționat către interogările cu intenție reală de achiziție.
Utilizăm strategiile de licitare automată bazate pe inteligență artificială pentru a maximiza valoarea fiecărei licitații. Ne concentrăm pe controlul indicatorilor de profitabilitate, nu doar pe volumul de trafic generat.
Succesul unei campanii Google Ads este determinat de experiența de după click. Analizăm indicatorii de performanță la nivel de pagină de destinație și calibrăm bugetele în funcție de capacitatea reală de conversie a funnel-ului de vânzări.
Contactează-nePersonalizează modul în care datele tale sunt utilizate pentru monitorizare.
Necesare pentru login, securitate, functionarea aplicatiei.
Masurare trafic si imbunatatire (Google Analytics).
Masurare conversii si evenimente (Meta Pixel).
Masurare conversii si evenimente (TikTok Pixel).