Publicitate Google Ads

Sisteme de Căutare și Infrastructură de Tracking

Eficiența în Google Ads pornește de la corectitudinea datelor raportate. Strategia noastră elimină „zgomotul” din campanii prin auditarea tehnică a fiecărui punct de contact, asigurându-ne că bugetul este direcționat către interogările cu intenție reală de achiziție.

  • Configurarea urmăririi conversiilor prin Google Tag Manager (GTM) și implementarea Enhanced Conversions.
  • Auditarea structurii de cuvinte cheie și implementarea strategiilor de excludere pentru optimizarea scorului de calitate.
  • Sincronizarea fluxurilor de date prin Google Merchant Center pentru campanii de Performance Max și Shopping.

Optimizare Bidding și Smart Campaigns

Utilizăm strategiile de licitare automată bazate pe inteligență artificială pentru a maximiza valoarea fiecărei licitații. Ne concentrăm pe controlul indicatorilor de profitabilitate, nu doar pe volumul de trafic generat.

  • Implementarea strategiilor de tip Target ROAS și Target CPA pentru un control matematic asupra costurilor.
  • Dezvoltarea de campanii de re-marketing dinamic bazate pe interacțiunile specifice ale utilizatorilor în site.
  • Utilizarea segmentelor de audiență „In-Market” și „Custom Intent” pentru a anticipa nevoile de consum.

Analiză Post-Click și Scalare Controlată

Succesul unei campanii Google Ads este determinat de experiența de după click. Analizăm indicatorii de performanță la nivel de pagină de destinație și calibrăm bugetele în funcție de capacitatea reală de conversie a funnel-ului de vânzări.

Contactează-ne

Preferinte cookie

×

Personalizează modul în care datele tale sunt utilizate pentru monitorizare.

Esentiale

Necesare pentru login, securitate, functionarea aplicatiei.

Mereu active
Analytics

Masurare trafic si imbunatatire (Google Analytics).

Meta / Facebook

Masurare conversii si evenimente (Meta Pixel).

TikTok

Masurare conversii si evenimente (TikTok Pixel).