Publicitate TikTok

Algoritmul de Distribuție și Infrastructura Video

TikTok operează pe un sistem de distribuție bazat pe graficul de interese, nu pe cel social. Strategia noastră se concentrează pe alinierea tehnică a materialelor vizuale cu semnalele algoritmice pentru a asigura o rată de vizualizare completă ridicată.

  • Implementarea TikTok Pixel cu „Advanced Matching” pentru o corelare precisă a conversiilor.
  • Monitorizarea evenimentelor de tip „Video View Duration” pentru optimizarea segmentelor de audiență.
  • Verificarea tehnică a integrării cu platformele de comerț electronic pentru catalogul de produse.

Strategia de Scalare și Spark Ads

Spre deosebire de platformele tradiționale, TikTok recompensează conținutul care generează interacțiune nativă. Utilizăm tehnologia Spark Ads pentru a transforma conținutul cu performanțe organice dovedite în motoare de conversie scalabile.

  • Optimizarea pentru obiective de tip „Conversion” prin setarea corectă a ferestrelor de atribuire.
  • Utilizarea testelor de tip „Split Testing” pentru a identifica elementele de impact în primele 3 secunde ale videoclipului.
  • Deployment de campanii bazate pe tendințe contextuale detectate prin instrumentele de analiză a pieței în timp real.

Validarea Datelor și Performanța ROI

Analizăm impactul campaniilor dincolo de interfața nativă. Ne concentrăm pe calitatea lead-urilor generate și pe rentabilitatea reală, asigurându-ne că volumul mare de trafic se traduce în creștere economică sustenabilă.

Contactează-ne

Preferinte cookie

×

Personalizează modul în care datele tale sunt utilizate pentru monitorizare.

Esentiale

Necesare pentru login, securitate, functionarea aplicatiei.

Mereu active
Analytics

Masurare trafic si imbunatatire (Google Analytics).

Meta / Facebook

Masurare conversii si evenimente (Meta Pixel).

TikTok

Masurare conversii si evenimente (TikTok Pixel).